Kurumsal Servis Anlaşması - Sıkça Sorulanlar

  • Servis Anlaşması Nedir ? 

    • Servis Anlaşması, kurumlara yönelik tüm bilgisayar, notebook, yazıcı ve çevre birimlerinin her türlü donanım ve yazılım arızalarının anlaşma süresi boyunca ister Bilgisayar Hastanesi laboratuvarlarında, ister müşteri yerinde limitsiz servis ve teknik destek alabileceği bir servis şeklidir. 

 

  • Kimler Servis Anlaşması Yaptırmalıdır ? 

    • Bilgisayar, notebook, yazıcı ve çevre birimi adedi yaklaşık on cihaz üzerinde olan ve üst sınırı binlerce cihazı geçen ve tüm cihazlarının devamlı çalışır durumda olması için beklemek ve üzülmek istemeyen, bilgi işlem sorumluları ve bilgi işlem departmanı olmayan tüm kurumlar Servis Anlaşması yaptırmalıdır. 

 

  • Servis Anlaşması Kapsamında Hangi Hizmetler Vardır ? 

    •  Serrvis anlaşması süresince Bilgisayar Hastanesi laboratuarlarında veya müşteri yerinde limitsiz servis desteği, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Novell, NT, 2000, XP, Linux çoklu işletim sistemi, Win 95, Win 98, Win 2000, Win Vista, Win 7, Win 8, Win ME, XP, Linux işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı, digital fotoğraf makinası, POS yazıcı ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve virus desteği, Yetkili Servis Merkezi olduğumuz markalarda garanti hizmetleri, orjinal yedek parça desteği, diğer markalarda müşteri adına hareket desteği standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, eleman bordralama, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir. 

 

  • Servis Anlaşması Nereden ve Nasıl Satın Alınır ? 

    • Kullanıcıya özel olan Servis Anlaşması bizlerle temasa geçilmesi durumunda deneyimli Müşteri Temsilcilerimizin ziyareti ve daha sonraki karşılıklı görüşmeler sonucunda kullanıcıya özel hazırlanır, fiyatlandırılır ve neticelendirilir. Ödemeler karşılklı tercihler sonucu aylık olarak talep edilmektedir. 

 

  • Servis Anlaşması Fiyatı Ne Kadardır ? 

    • Kullanıcıya özel olan ServisAnlaşması fiyatları tüm önyargıların aksine ancak görünce ve karşılaştırınca anlayabileceğiniz şekilde ekonomik ve caziptir. 

 

  • Servis Anlaşmalı Müşteri Nasıl Hizmet Alır ? 

    • Kurumsal Bakım Anlaşması olan müşteri Bilgisayar Hastanesi Servis Anlaşması destek masasına telefon, fax, e-mail veya internet online arızabildirimi yolu ile destek ihtiyacını bildirir. Aynı gün içerisinde müşteri ile temasa geçirilerek gereken şekilde arızaya müdahele edilir ve genellikle giderilir. Müşteri kullanıcı adı ve şifresi ile internet üzerinden tüm arızları cihaz ve servis işlemlerini takip edebilir. 

 

  • Servis Anlaşması Geçerlilik Süresi Var Mıdır ? 

    • Genellikle 12 ay süre yapılan Servis Anlaşmaları istek üzerine daha kısa veya uzun sürelerle yapılabilir. 

 

  • Servis Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir? 

    • Servis Anlaşmalı müşteri önceliği en üst seviyede olan müşteri sınıfımızdır. Destek için bekleme sorunu olmayan müşteriler devamlı çalışan ve minimum düzeyde işgücü kaybeden kullanıcılardır. Sisteminizi ve sizleri tanıyan eğitimli, güvenilir ve ciddi bir ekip ile çalışmak, anlaşma süresince herhangi bir ek ücret ödememek gibi avantajlar bizlerle senelerce devamlı çalışan kullanıcıların vazgeçemediği avantajlardır. Ayrıca Anlaşma kapsamına girmeyen tüm servislerde % 35 indirim hakları vardır.